Beoordelingen

Wat onze klanten zeggen

Regelmatig voeren wij klanttevredenheidsonderzoeken uit. Onze klanten geven ons een gemiddeld cijfer van een 8,9 (klanttevredenheidsonderzoek juni 2014) en zeggen onder meer het volgende over ons:

John Hendriks, Maastricht:

“Ik heb enkele maanden geleden mijn eerste vraag ingestuurd. Die werd dezelfde dag nog beantwoord op een professionele en duidelijke manier. Door die goede ervaring, heb ik de website aanbevolen aan vrienden en kennissen. Eergisteren had ik zelf weer een vraag, heb ik die gesteld en ook toen had ik heel snel een goed en duidelijk antwoord. Als ik ooit nog een juridische vraag heb, weet ik in elk geval waar ik moet zijn.”

Sjoerd Vermeulen, Raalte:

“Top service! Ik had een vraag ingestuurd op zaterdag en die werd gewoon op zondag beantwoord! Waar zie je dat nog? Verder was het antwoord uitgebreider dan mijn vraag. Ik werd nog gewezen op een aantal punten die ik anders over het hoofd had gezien. Niets dan lof, dus dan mag je mijn naam zeker op de website zetten.”

Ria van der Weerden, Alkmaar:

“Toen we een probleem hadden met een keukenleverancier, hebben we eerst gezocht op internet naar informatie hierover. Toen we er zelf niet uitkwamen, zagen we dat Wet & Recht juridisch advies per vraag aanbiedt. We hebben even getwijfeld om via internet juridisch advies te vragen, maar hebben toch besloten om het te doen omdat onze rechtsbijstandsverzekeraar 5 (!) werkdagen tijd nodig zegt te hebben om te reageren op onze e-mail en ze dat niet eens waar maken. Bij Wet & Recht hebben we ‘s avonds de vraag ingestuurd en de ochtend erna hadden we al een antwoord in onze mailbox. Zelfs een vraag om verduidelijking van een bepaalde zin werd goed en uitgebreid beantwoord. Wij zijn zéér tevreden! Ik kan u Wet & Recht van ganser harte aanbevelen.”